søndag den 25. august 2013

Print til dig

Ønskefrøen har købt en tekstilprinter... Nogle af jer har allerede hørt om det i butikken... Jeg kunne jo faktisk ikke vente på at den kom....jeg har i de 8år, jeg har haft butikken, aldrig ligget søvnløs over den. Men den her printer har drevet mig ud i overarbejde. Jeg har simpelthen SÅ mange ideer, som jeg vil lave.... Personlige t-shirts med print, navn, børnens egne tegninger, fotos, og meget mere... Muleposer til gymnastik, indkøb, til skiftetøjet i børnehaven eller vuggestuen... T-shirts til events, rund fødselsdag, veninde bluser, ... Jeg kunne blive ved... Og det bedste af det hele er, at DU selv bestemmer, hvilket print du vil have.... Her ser du den første t-shirt vil har lavet i går. Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget til at komme i gang med at bruge den. Gode ideer og ønsker modtages gerne!!!!